Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

App

Hoe weet ik dat mijn mobiele instellingen goed staan?

Hoeveel MB gebruikt de app per maand?

De accu van mijn smartphone is snel leeg. Komt dat door de app?

Ik ben mijn wachtwoord voor de app vergeten. Wat kan ik doen?

Ik kan niet inloggen op de B-Riders app. Hoe kan dat?

Op welke telefoons werkt de B-Riders app?

Mijn fietsplan is leeg, hoe kan dit?

Ik wil gebruikmaken van een start- en stopknop, kan dat?

Ik zie mijn ritten niet terug, hoe kan dit?

Programma

Voor wie is B-Riders bedoeld?

Hoeveel mensen kunnen er meedoen aan B-Riders?

Mag je meedoen aan B-Riders als je al eerder hebt meegedaan?

Punten

Hoe verdien ik punten?

Wat zijn mijn punten waard?

Wat zijn uitdagingen?

Financiële vergoeding

Voor wie is de financiële vergoeding?

Wanneer komt mijn woon-werkrit in aanmerking voor beloning in geld?

Ritregistratie

Mijn ritten worden niet geregistreerd. Hoe kan dat?

Hoe zorg ik voor een optimale ritregistratie?

Ik heb net gefietst, maar mijn app laat mijn rit niet zien. Hoe is dat mogelijk?

Meet de app alleen fietsritten?

Hoe zorg ik ervoor dat niet al mijn ritten geregistreerd worden?

Mijn woon-werkritten worden bij 'overige' geregistreerd. Hoe kan dit?

Inschrijving

Mijn persoonlijke gegevens zijn veranderd. Hoe kan ik mijn gegevens aanpassen?

Hoe meld ik me af?

Hoe kan ik me aanmelden als B-Rider?

Werkgever

Ik wil graag mijn werknemers stimuleren meer te fietsen. Hoe kan ik dat aanpakken?

B-Riders is onderdeel van het programma Beter Benutten, waarin het Ministerie van Infrastructuur en Milieu en de provincie Noord-Brabant samenwerken aan een duurzame gedragsverandering voor een betere bereikbaarheid van Brabantse steden.